11.i klassi matemaatika 6. kursus (e-õpe) 2023/24
Nädalavaade
-
-
-----------------------------------------
Matemaatika 6. kursusel toetume ainekavas viidatud H. Afanasjeva jt kitsa matemaatika õpikule ja õpetaja koostatud töölehtedele.
-----------------------------------------
-
-
1. aprilli 2024 konsultatsioon
Liitu koosolekuga kohe
1. Tuletage meelde 5. kursusel õpitu. Selleks meenutage õ lk 6-8 olevaid mõisteid ja lahendage läbi näited 1- 4. -
2. Arvjada mõistega saate tutvuda õ lk 10 või teooria kasutas olevaid materjale uurides.
-
-
-
1. Tutvuge õ lk 11 või teooria kaustas olevate materjalide abiga aritmeetilise jada ja selle üldliikme mõistega.
2. Lahendage õ lk 12 ül 1-5 ja 7.
Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.
-
-
1. Tutvuge õ lk 13 või teooria kaustas olevate materjalide abiga aritmeetilise jada n liikme summaga.
2. Lahendage läbi näited õ lk 13-14 ja ül 14-15 õ lk 15.
Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.
-
-
-
1. Tutvuge õ lk 16 või teooria kaustas olevate materjalide abiga geomeetrilise jada ja selle üldliikme mõistega.
2. Lahendage läbi näited õ lk 17.
3. Seejärel lahendage ül 26, 27, 30 õ lk 18.
Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.
-
-
-
1. Tutvuge õ lk 19 või teooria kaustas olevate materjalide abiga geomeetrilise jada n liikme summaga.
2. Lahendage läbi näited õ lk 19 ja tv lk 11.
Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.
-
NB! Vt õ lk 17 näidet 14! Seal tekib geomeetrilise jada teguri q puhul 2 võimalust ja mõlemad vajaksid kontrollimist. Tv ül 41 puhul on see kontroll ära jäetud, aga ma soovitan ikkagi alati kontrollida.
-
-
-
-
1. Õpitu kordamiseks uurige slaidikavasid.
-
Palun jälgida ka, et õpimapp oleks korras!
-
-
3. nädal: sirge tõus ja tõusunurk; funktsiooni graafiku puutuja ja selle tõus; funktsiooni kasvu kiirus (15.-21. aprill 2024)
-
1. Sirge tõusu ja tõusunurga mõistet saate tuletada meelde õ lk 21 või teooria kasutas olevaid materjale uurides.
-
2. Lahendage ül 46 õ lk 25. Vajadusel leiate abi teooria kaustast.
-
-
4. nädal: funktsiooni tuletis; funktsioonide korrutise ja jagatise tuletis; funktsiooni graafiku puutuja võrrandi koostamine (22.-28. aprill 2024)
-
1. Tutvuge tuletise mõistega (õ lk 28 või teooria kausta materjalide abil) ja lahendage läbi õpiku näited. Seejärel lahendage ül 50 lk 27. Vajadusel saate abi teooria kaustas olevatest lahendustest. Seal asuvad ka skännitud õpiku leheküljed.
-
2. Lisalugemist tuletise kohta leiate siit https://www.taskutark.ee/m/tuletis/
-
-
-
NB! Lisan koduse töö nr 1 lahendused. Palun oma töö ise üle vaadata ja vajadusel teha vigade parandus.
-
Õpitu kordamiseks lahendage töölehel olevad ülesanded.
-
-
6. nädal: funktsiooni kasvamine ja kahanemine; teine tuletis; funktsiooni ekstreemumite leidmine teise tuletise kaudu; funktsiooni uurimine (6.-12. mai 2024)
-
1. Tutvuge teooria kaustas olevate materjalidega.
2. Õppige selgeks seal olev teoreetiline materjal ja lahendage läbi näited.
-
Esktreemumülesanded (2 esimest faili) pole kohustuslikud.
-
3. Funktsiooni uurimisega saate tutvuda ka järgmise veebilehe abiga https://issuu.com/tyrigy/docs/funktsiooni_uurimine
-
4. SOOVITAN SOOJALT! Hea kokkuvõtlik funktsiooni uurimise näide asub alljärgnevas kaustas.
-
-
-
1. Õpitu kinnistamiseks lahendage selle kursuse viimane kodune töö.
-
Suurepärane stiilinäide:
-
-
-
Arvestuseks õppimiseks lahendage töölehtedel olevad ülesanded. Vajadusel saate abi kaustades peituvatest lahendustest.
-
-
-
Kes soovib minna asjaga süvitsi, võiks tutvuda järgmise videoga: http://oppimislugu.blogspot.com.ee/2008/05/joone-puutuja-vrrandi-koostamine.html
-
Kasulikku materjali funktsiooni uurimise kohta leiate ka siit http://funktsioon.weebly.com/funktsioonide-uurimine.html
-
-