11.i klassi matemaatika 6. kursus (e-õpe) 2024/25
Section outline
-
-
-----------------------------------------
Matemaatika 6. kursusel toetume ainekavas viidatud H. Afanasjeva jt kitsa matemaatika õpikule ja õpetaja koostatud töölehtedele.
-----------------------------------------
-
-
1. Tuletage meelde 5. kursusel õpitu. Selleks meenutage õ lk 6-8 olevaid mõisteid ja lahendage läbi näited 1- 4. -
2. Arvjada mõistega saate tutvuda õ lk 10 või teooria kasutas olevaid materjale uurides.
-
-
1. Tutvuge õ lk 11 või teooria kaustas olevate materjalide abiga aritmeetilise jada ja selle üldliikme mõistega.
2. Lahendage õ lk 12 ül 1-5 ja 7.
Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.
-
-
1. Tutvuge õ lk 13 või teooria kaustas olevate materjalide abiga aritmeetilise jada n liikme summaga.
2. Lahendage läbi näited õ lk 13-14 ja ül 14-15 õ lk 15.
Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.
-
-
-
1. Tutvuge õ lk 16 või teooria kaustas olevate materjalide abiga geomeetrilise jada ja selle üldliikme mõistega.
2. Lahendage läbi näited õ lk 17.
3. Seejärel lahendage ül 26, 27, 30 õ lk 18.
Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.
-
-
-
1. Tutvuge õ lk 19 või teooria kaustas olevate materjalide abiga geomeetrilise jada n liikme summaga.
2. Lahendage läbi näited õ lk 19 ja tv lk 11.
Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.
-
NB! Vt õ lk 17 näidet 14! Seal tekib geomeetrilise jada teguri q puhul 2 võimalust ja mõlemad vajaksid kontrollimist. Tv ül 41 puhul on see kontroll ära jäetud, aga ma soovitan ikkagi alati kontrollida.
-
-
-
14. aprilli 2025. a konsultatsioon
Vajalik on kaamera ja mikrofoni olemasolu, et saada osaluspunkt ja võimalus lahendada lisapunkte andvaid ülesandeid!
Alati on kasutegur suurem, kui osaleda koolimajas toimuvas konsultatsioonis. Lisaks on tehnika sageli ettearvamatu.
NB! Koduse töö nr 1 ja õpimapi esitamine!
Parimate soovidega
Mariann Laius -
1. Õpitu kordamiseks uurige slaidikavasid.
-
Palun jälgida ka, et õpimapp oleks korras ja võtke see konsultatsiooni kaasa!
-
-
3. nädal: sirge tõus ja tõusunurk; funktsiooni graafiku puutuja ja selle tõus; funktsiooni kasvu kiirus (14.-20. aprill 2025)
-
1. Sirge tõusu ja tõusunurga mõistet saate tuletada meelde õ lk 21 või teooria kasutas olevaid materjale uurides.
-
2. Lahendage ül 46 õ lk 25. Vajadusel leiate abi teooria kaustast.
-
-
4. nädal: funktsiooni tuletis; funktsioonide korrutise ja jagatise tuletis; funktsiooni graafiku puutuja võrrandi koostamine (21.-27. aprill 2025)
-
1. Tutvuge tuletise mõistega (õ lk 28 või teooria kausta materjalide abil) ja lahendage läbi õpiku näited. Seejärel lahendage ül 50 lk 27. Vajadusel saate abi teooria kaustas olevatest lahendustest. Seal asuvad ka skännitud õpiku leheküljed.
-
2. Lisalugemist tuletise kohta leiate siit https://www.taskutark.ee/m/tuletis/
-
-
-
Õpitu kordamiseks lahendage töölehel olevad ülesanded.
-
6. nädal: funktsiooni kasvamine ja kahanemine; teine tuletis; funktsiooni ekstreemumite leidmine teise tuletise kaudu; funktsiooni uurimine (5.-11. mai 2025)
-
1. Tutvuge teooria kaustas olevate materjalidega.
2. Õppige selgeks seal olev teoreetiline materjal ja lahendage läbi näited.
-
-
3. Funktsiooni uurimisega saate tutvuda ka järgmise veebilehe abiga
-
4. SOOVITAN SOOJALT! Hea kokkuvõtlik funktsiooni uurimise näide asub alljärgnevas kaustas.
-
-
-
1. Õpitu kinnistamiseks lahendage selle kursuse viimane kodune töö.
-
Suurepärane stiilinäide:
-