Section outline

    • Oh, need erinevad jadad - 

      oleks pea mul seda jagaks!

      Tuletis veel lisaks ka,

      et saaks funktsioone uurida.


      Tuleb olla hea õppija, 

      siis ka sellest üle saan!

      Lõpuklass mind ootab juba,

      vajan sinna pääsu luba. 

                                     M. Laius

      ---------------------------------------------

    • KURSUSEL TEGUTSEMISE JUHEND

      1. Tutvun Moodles olevate nädala materjalidega (teooriaküsimused, töölehed jm). 

      2. Lahendan vajalikud töölehed. Neid ei pea välja printima, kui pole võimalik. Kui jään hätta, saan abi ka õpitoast (vajalik eelnev kokkulepe õpetajaga).

      3. Kindlasti teen ära ka iga nädala juures olevad nädala ülesanded. 

      Nende VASTUSED saadan õpetajale e-kirjaga (mariann@ag.tartu.ee) HILJEMALT IGA NÄDALA REEDE ÕHTUKS (kl 22).

      4. Lihtsam on õppida, kui olen õppimises iganädalaselt järjepidev.

      5. Materjali kogun kokku õpimapiks.

      Tean, et iseseisev õppimine on aeganõudev ja tähtis töö, aga olen valmis pingutama, sest tahan tahan seda kursust sel kevadel lõpetada!!!


    • -----------------------------------------

      Matemaatika 6. kursusel toetume ainekavas viidatud H. Afanasjeva jt kitsa matemaatika õpikule ja õpetaja koostatud töölehtedele.

      -----------------------------------------


    • MIS EES OOTAB?!


    • NB! Kui ei ole olnud võimalust võtta kooli raamatukogust õpikut, siis vajalikud õpiku leheküljed on skännituna teooria ja lahendatud ülesannete kaustades. 

    • 1. Tuletage meelde 5. kursusel õpitu. Selleks meenutage õ lk 6-8 olevaid mõisteid ja lahendage läbi näited 1- 4.
    • 2. Arvjada mõistega saate tutvuda õ lk 10 või teooria kasutas olevaid materjale uurides.
    • 1. Tutvuge õ lk 11 või teooria kaustas olevate materjalide abiga aritmeetilise jada ja selle üldliikme mõistega.

      2. Lahendage õ lk 12 ül 1-5 ja 7. 

      Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.

    • 1. Tutvuge õ lk 13 või teooria kaustas olevate materjalide abiga aritmeetilise jada n liikme summaga.

      2. Lahendage läbi näited õ lk 13-14 ja ül 14-15 õ lk 15. 

      Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.


    • 3. Hiljemalt 3. aprilliks 2021 kl 22 palun lahendada alljärgnevad ülesanded. Mulle palun saata e-kirjaga (mariann@ag.tartu.ee) AINULT NENDE ÜLESANNETE VASTUSED. Mariann Laius 

    • Koduse töö hindamine:

      • A - kõik lahendused on õiged või peaaegu õiged,
      • a - töös on rohkem probleeme või ainult pool sellest on õige.


    • 1. Tehke 1. nädala kodusele tööle vigade parandus, kui töös esines vigu. Lisage vigade parandus koos tööga õpimappi.


    • 2. Tutvuge õ lk 16 või teooria kaustas olevate materjalide abiga geomeetrilise jada ja selle üldliikme mõistega.

      3. Lahendage läbi näited õ lk 17. 

      4. Seejärel lahendage ül 26, 27, 30 õ lk 18.

      Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.


    • 1. Tutvuge õ lk 19 või teooria kaustas olevate materjalide abiga geomeetrilise jada n liikme summaga.

      2. Lahendage läbi näited õ lk 19 ja tv lk 11. 

      Vajadusel leiate abi alljärgnevast kaustast.


    • NB! Vt õ lk 17 näidet 14! Seal tekib geomeetrilise jada teguri q puhul 2 võimalust ja mõlemad vajaksid kontrollimist. Tv ül 41 puhul on see kontroll ära jäetud, aga ma soovitan ikkagi alati kontrollida. 

    • 1, Õpitu kordamiseks uurige slaidikavasid ja lahendage esimene kodune töö.

    • 2. Hiljemalt 10. aprilliks 2021 kl 22 palun lahendada alljärgnevad ülesanded. Mulle palun saata e-kirjaga (mariann@ag.tartu.ee) AINULT NENDE ÜLESANNETE VASTUSED. Mariann Laius 

    • 1. Tehke 1. nädala kodusele tööle vigade parandus, kui töös esines vigu. Lisage vigade parandus koos tööga õpimappi.

    • 2. Sirge tõusu ja tõusunurga mõistet saate tuletada meelde õ lk 21 või teooria kasutas olevaid materjale uurides.

    • 3. Lahendage ül 46 õ lk 25. Vajadusel leiate abi teooria kaustast.
    • 4. Tutvuge õ lk 22 või teooria kaustas olevate materjalide abiga funktsiooni graafiku puutuja ja selle tõusuga.

    • 5. Lugege läbi õ lk 23-25 funktsiooni graafiku kasvu kiiruse kohta olevad näited. Need leiate ka teooria kaustast.

    • Funktsiooni kasvu kiirus on tõesti ainult mõttega lugemiseks ja ei enamat.

    • 6. Palun mulle hiljemalt 17. aprilliks 2021 kl 22 kirjutades (mariann@ag.tartu.ee) või helistades teada anda, kas olete selle kursuse õpimapiga järje peal. See ongi selle nädala koduseks tööks. Mariann Laius 

    • 1. Tutvuge tuletise mõistega (õ lk 28 või teooria kausta materjalide abil) ja lahendage läbi õpiku näited. Seejärel lahendage ül 50 lk 27. Vajadusel saate abi teooria kaustas olevatest lahendustest. Ka õpiku vajalikud leheküljed on skännituna samas kaustas.

    • 2. Lisalugemist tuletise kohta leiate siit https://www.taskutark.ee/m/tuletis/

    • 3. Hiljemalt 24. aprilliks 2021 kl 22 palun lahendada alljärgnevad ülesanded. Mulle palun saata e-kirjaga (mariann@ag.tartu.ee) AINULT NENDE ÜLESANNETE VASTUSED. Mariann Laius 

    • Koduse töö tegemisel saab abi alljärgnevate kordamisülesannete lahendustest.

    • 1. Tehke 4. nädala kodusele tööle vigade parandus, kui töös esines vigu. Lisage vigade parandus koos tööga õpimappi.

    • 2. Tutvuge teooria kaustas olevate materjalidega.

    • Estreemumülesannete teema (2 esimest faili) ei ole kohustuslik.

    • 3. Õppige selgeks seal olev teoreetiline materjal ja lahendage läbi näited.

    • 4. Hiljemalt 1. maiks 2021 kl 22 palun lahendada alljärgnevad ülesanded. Mulle palun saata e-kirjaga (mariann@ag.tartu.ee) AINULT NENDE ÜLESANNETE VASTUSED. Mariann Laius 

    • 1. Tehke 5. nädala kodusele tööle vigade parandus, kui töös esines vigu. Lisage vigade parandus koos tööga õpimappi.

    • 2. Funktsiooni uurimisega saate tutvuda ka järgmise veebilehe abiga https://issuu.com/tyrigy/docs/funktsiooni_uurimine

    • 3. Õppige selgeks seal olev teoreetiline materjal ja lahendage läbi näited.

    • 4. SOOVITAN SOOJALT! Hea kokkuvõtlik funktsiooni uurimise näide asub alljärgnevas kaustas.

    • 5. Hiljemalt 8. maiks 2021 kl 22 palun lahendada alljärgnevad ülesanded. Mulle palun saata e-kirjaga (mariann@ag.tartu.ee) AINULT NENDE ÜLESANNETE VASTUSED. Mariann Laius 

    • 1. Tehke 6. nädala kodusele tööle vigade parandus, kui töös esines vigu. Lisage vigade parandus koos tööga õpimappi.

    • 2. Arvestuseks õppimiseks lahendage töölehtedel olevad ülesanded. Vajadusel saate abi kaustades peituvatest lahendustest.

    • 3. Hiljemalt 15. maiks 2021 kl 22 palun saata e-kirjaga (mariann@ag.tartu.ee) õpimapist väike tutvustav video või 15 lk (loetavate) piltidena. Mariann Laius 

    • Suurepärane stiilinäide:

    • -----------------

      Õpimapist ja kursuse hindamisest:

      1. Kes valis õpimapi esitamiseks lehekülgede pildistamise, võiks need (loetavad, heledal taustal) pidid sättida Wordi dokumendiks kokku ja siis salvestada PDF-failina. Kindlasti peaksin ma seal nägema ka koduseid töid ja vigade parandusi, kui need vajalikuks osutusid. Vajalik on valemite leht. Lehekülgi peaks olema vähemalt 15 (lisaks tiitelleht), et õpimapi eest arvestust kätte saada.

      Video tegemisel peaks jälgima seda, et igal leheküljel saaks ikka paar sekundit peatuda, et seal olevat infot märgata. Kokkuleppel jääb võimalus näidata õpimappi Teamsis.

      2. Kursust hindan hindeliselt. 

      Kellel on kõik vajalikud iganädalased tööd tehtud ja korralik õpimapp esitatud, see arvestuste nädal midagi lisaks vastama ei pea.

      Jaksu viimasteks pingutusteks!

      Mariann Laius


    • Tänan ka õpetajaid, kelle vahvaid internetimaterjale sain kasutada antud kursuse mitmekesisemaks muutmisel!

      Muidugi eriline tänu neile vapratele e-õppijatele, kes tekitasid vajaduse selle kursuse loomiseks!

      Mariann Laius