Õpioskused 1 (10.i klass) 2023-2024
Nädalavaade
-
-
MIS EES OOTAB?!
-
On soovitav kasvõi sirvida alljärgnevat raamatut, kui pole aega sellesse süüvida.
-
MEELESPEA.
- Olge alati valmis õppima!
- Oluline ei ole omandatavate teadmiste hulk, vaid oskus neid teadmisi enda huvides kasutada.
- Õppimine ei tähenda üksnes ettevalmistust tööks. Ka töö käigus täiendame end pidevalt.
- Õppige tundma oma võimeid. Pange ennast pingutust nõudvatesse situatsioonidesse - see aitab näha oma tugevaid ja nõrku külgi,
- Õppige õpetades. Teiste õpetamine on üks efektiivsemaid meetodeid ise õppida.
- Ei pea olema ekspert kõiges, mida teed ja õpid.
- Otsige väljakutseid. Väljakutsed on selleks, et neid vastu võtta, probleemid selleks, et neid lahendada ning vead selleks, et nendest õppida! Öeldakse, et kui otsid suurt võimalust, leia endale probleem.
- Ärge kartke eksida. Ei eksi ainult see, kes midagi ei tee. Võtke iga eksimust kui uut õppetundi. Albert Einstein on öelnud, et kes pole kunagi ühtegi viga teinud, pole kunagi midagi uut õppinud.
- Suhelge erinevate inimestega – see annab uusi mõtteid ja ideid, mis võivad viia innovaatilistele muutustele.
- Ärge kartke küsida!
- Ärge seostage õppimist rahaga – kogemus on alati rohkem väärt kui mistahes rahasumma.
-
Õpime selleks, et suureneks silmaring, avarduks maailmapilt, areneks loogiline mõtlemine ja mõistuse ulatuslikkus.
-
-
Õppimisega kaasnevad kohustused, sest õppimine on nagu iga töö ja tööl on kõigil omad kohustused. Samuti vajab iga tegevus eesmärgistamist.
Printige tööleht välja ja täitke see ära ning lisage õpimappi. Õppetsükli lõpul toimub tehtu analüüs.
-
-
-
Ühise arutelu tulemus klassis
Selleks, et end koolimajas ja klassis hästi tunda, olen:
- motiveeritud ja koolipäevaks hästi ettevalmistunud;
- sõbralik, hooliv ja salliv;
- aitan kaasa positiivse õhkkonna loomisele, suheldes viisakalt.
-----------------------
Lisan antud mõtteterad õpimappi ja juhindun neist.
-
MÕTTEKOHT:
1. Kuidas saan kaassa aidata positiivse õhkkonna loomisele klassis? Ideed lisada õpimappi.
-
2. Koostage enda iseloomuomadusi või hobisid kajastav jada, mille esitähed moodustavad ülevalt alla lugedes Te nime.
Näiteks AVE:
Aktiivne
Vapper
Elurõõmus
Lisage tehtu õpimappi ja olge valmis seda põhjendama. Hobide korral võib ülesande lahendada ka piltide abil.
-
MÕTTEKOHT
3. Valige välja 10 nõuannet, mis Teid hetkel kõnetavad. Miks teised soovitused välja jäid? Lisage tehtu koos põhjendustega õpimappi.
-
-
-
1, Täitke alljärgnevad töölehed ja lisage need õpimappi. Kes jääb töölehtede täitmisega hätta, saab konsultatsioonis abi.
-
MÕTTEKOHT
2. Meenutage, millises konfliktis olete olnud ja kuidas see lahenes. Olge valmis sellest rääkima.
-
-
3. nädal; kuidas ennast motiveerida ja eesmärke seada; õppimist segavad tegurid (25. sept. - 1. okt. 2023)
See nädal-
Palun võtke õpioskuste õpimapp 25. septembri konsultatsiooni kaasa!
-
25. september 2023. a
Teamsis tunniga liitumise korral on vajalik mikrofoni ja veebikaamera olemasolu, et osalemine kirja läheks.
Eelistatud on koolimajas osalemine.
-
MOTIVATSIOON on:
- sisemine (soov end ületada, nautida tegevust);
- väline (näiteks tunnustus, raha).
Motivatsioon on likumapanev ja liikumises hoidev jõud.
EESMÄRK on objekt või seisund, mille saavutamise nimel sihipäraselt tegutsetakse.
-
MÕTTEKOHT
- Kus ma paiknen failis oleval pildil ja miks? Kellega pildil olevatest tegelastest samastun?
- Kus ja kes tahaksin sel pildil olla?
- Mida peaksin tegema, et sinna jõuda?
Pange mõtted kirja ja lisage õpimappi.
-
MÕTTEKOHT
1. Mis on Te väliseks ja sisemiseks motivaatoriks õppimisel?
2. Milline on Te lähem ja kaugem eesmärk õppimise osas ja elus üldse?
Mõtted kirjutage lehele ja lisage õpimappi.
-
3. Tehke 10-lauseline kokkuvõte antud artiklist Pilguheit õppimist mõjutavatesse teguritesse. Lisage tehtu õpimappi.
-
MÕTTEKOHT
4. Mis on minu puhul õppimist segavateks teguriteks või mis on nendeks varasemalt olnud? Kuidas need tegurid on ajas muutunud ja miks?
5. Mida peaksin tegema, et õppimist segavaid tegureid vähendada?
Kirjutage oma mõtted üles ja lisage õpimappi.
-
-
-
-
-
-
Veebiseminar:
.Kuulake videot ja koostage seal nähtu/kuuldu kohta 7 küsimust. Pange küsimused ja vastused kirja ning lisage õpimappi.
-
-